Predmetom predaja je 100% podiel v spoločnosti, zameranej na výrobu kvalitných a nutrične vyvážených jedál formou krabičkovej diéty s vlastným rozvozom po Prahe. Krabičková diéta je už medzi zákazníkmi dobre známa a počet zákazníkov využívajúcich dovoz jedál od spoločnosti v čase kontinuálne rastie. Cieľom spoločnosti je odlíšiť sa od konkurencie poskytovaním najkvalitnejšej služby rozvozu zdravých jedál v Prahe.Okrem samotnej výroby jedál do škatuliek spoločnosť tiež prevádzkuje vlastné zdravé bistro a dve výdajne, ktoré sú otvorené 24/7.
Spoločnosť má stabilný tím zložený z prevádzkového manažéra, šéfkuchára, kuchárov, pomocných síl, pracovníkov marketingu a logistiky. Infraštruktúra spoločnosti je efektívna a dobre zorganizovaná, operatíva nie je od majiteľov priamo závislá.
Typickým zákazníkom spoločnosti je mladý človek starší ako 30 rokov, pracovne vyťažení jedinci, rodičia alebo zákazníci, ktorí chcú schudnúť. Zákazníkov spoločnosť získava najmä prostredníctvom webových stránok spoločnosti, na ich získanie spoločnosť využíva aj PPC marketing. Viac ako 55% návštevníkov a potenciálnych zákazníkov však na stránky spoločnosť príde priamo alebo cez organické vyhľadávanie vo vyhľadávačoch. Poslaním spoločnosti je uľahčiť jej zákazníkom zdravé stravovanie bez potreby vlastnej prípravy jedál. Spoločnosť kladie dôraz na udržateľnosť a ekológiu, používa preto plne rozložiteľné obaly a podporuje zero-waste prístup.
Ekonomika spoločnosti je stabilná, spoločnosť generuje cca 3 – 4 mil. Kč zisku pred zdanením. V roku 2025 ale odpadne niekoľko nákladov, takže je možné očakávať výrazne vyššiu ziskovosť.
Majitelia spoločnosti v súčasnosti vo firme zastávajú role prevádzkového manažéra a šéfkuchára, odmena majiteľov za ich činnosť je už zahrnutá v nákladoch spoločnosti. Tieto role bude potrebné v určitom čase nahradiť, majitelia ale počítajú s tým, že počas prechodnej doby vo firme zostanú. Dôvodom na predaj je len fakt, že majitelia sa chcú viac venovať iným projektom a vnímajú, že firma je vo fáze, kedy by potrebovala ďalší impulz do technológií a marketingu.
Ide o spoločnosť, ktorá má zavedenú značku, vybudovanú infraštruktúru, verných zákazníkov a školený personál. Je vhodná pre investora, ktorý chce nadviazať na stabilnú prevádzku a využiť jej potenciál k ďalšiemu rastu. V prípade záujmu investora bistro nemusí byť súčasťou predaja a predmetom predaja bude len škatuľková diéta.
Hmotný majetok
Hodnota majetku je cca 2,9 mil. Kč. Nehmotný majetok
PrenájmyKuchyňa, bistro, kancelárie
Zamestnanci
|
Zadlženosť
Celkové ročné tržby
Zisk pred zdanením
Ostatné informácie
|
Spoločnosť InBase s.r.o. vynakladá veľké úsilie, aby informácie na týchto stránkach boli aktuálne a presné. Napriek tomu spoločnosť nepreberá zodpovednosť za ich aktuálnosť, správnosť, úplnosť alebo kvalitu. Informácie o podniku uvedené v tomto ponukovom liste sú spracované na základe podkladov a informácií poskytnutých majiteľom alebo majiteľmi podniku. Za škody materiálnej či nemateriálnej povahy, priamo či nepriamo spôsobené použitím alebo nepoužitím informácií alebo používaním nesprávnych či neúplných údajov, nie je Spoločnosť InBase s.r.o. zodpovedná.
Mám záujem o viac informáciíPo podpise dohody o mlčenlivosti (NDA) vám radi poskytneme podrobnejšie informácie.