Medzinárodný eshop s nábytkom pôsobiaci v SK, CZ, PL, HU, RO, HR, SI

Všetky regióny, ČR, SR

číslo ponuky: 220008

Cena podniku 150 000 €
Čistý dlh
Čistý dlh je ukazovateľ zadlženosti firmy. Je vyjadrený ako hodnota úročeného úveru mínus hotovosť vo firme.
0 €
Ročné tržby
Tržby vyjadrujú celkový ročný objem výkonov podniku, ktoré podnik získal predajom tovaru a služieb počas účtovného obdobia.
678 000 €
História
Dĺžka fungovania podniku.
7 rokov
Ročná EBITDA
EBITDA je finančný ukazovateľ prevádzkovej výkonnosti podniku. Ročná EBITDA je vyjadrená ako zisk pred odpočítaním úrokov, daní a odpisov v danom roku.
95 000 €
Zamestnanci
Počet zamestnancov zamestnaných vo firme na trvalý pracovný pomer k dátumu zverejnenia ponuky.
2

Základné informácie

Predmetom predaja je zavedený, medzinárodne pôsobiaci internetový obchod s trendovým nábytkom a doplnkami do domácnosti, pôsobiaci pod značkou Therese. Eshop sa špecializuje hlavne na predaj menšieho nábytku, ako sú toaletné stolíky, šperkovnice, zrkadlá a rôzne typy stojanov. Eshop bol medzi prvými, kto priniesol tento typ produktov na trhy strednej a východnej Európy.

Eshop Therese funguje aktuálne v siedmich krajinách:

  • Therese.sk – Slovensko, od roku 2015, návštevnosť 118 tis. návštev/rok 2021
  • Therese.cz – Česká republika, od roku 2016, návštevnosť 133 tis. návštev/rok 2021
  • Therese.hu – Maďarsko, od roku 2016, návštevnosť 139 tis. návštev/rok 2021
  • Therese.ro – Rumunsko, od roku 2016, návštevnosť 197 tis. návštev/rok 2021
  • Therese.pl – Poľsko, od roku 2018, návštevnosť 105 tis. návštev/rok 2021
  • Therese.hr – Chorvátsko, od roku 2018, návštevnosť 127 tis. návštev/rok 2021
  • Therese.si – Slovinsko,od roku 2018, návštevnosť 80 tis. návštev/rok 2021

Eshop začal s toaletnými stolíkmi ako hlavným produktom, postupne ale majitelia pridávali ďalšie doplnkové kozmetické produkty, ako sú šperkovnice, zrkadlá, doplnky do domácnosti, parfémy atď. Stále existuje veľký potenciál pridávať ďalšie kategórie produktov a využiť veľmi dobre  definované publikum obchodu. Produkty eshopu si podnik necháva vyrábať v Ázii, prípadne využíva aj niekoľko dodávateľov v rámci EU. Pre lepšiu zákaznícku skúsenosť drží eshop väčšinu produktov skladom, fyzicky sú skladové zásoby umiestnené v skladoch spoločnosti, ktorá eshopu zabezpečuje fulfillment. Nie je preto potreba mať vlastné skladové priestory.

Eshopy fungujú na systéme CreativeShop od spoločnosti CreativeSites – tento systém kombinuje základný zdieľaný e-commerce systém s mnohými úpravami na mieru. Dizajn a funkcionalita je jedinečná pre Therese a je výsledkom 3+ rokov úprav, funkcií a optimalizácie. Celková investícia do Therese e-shopu už presahuje 35.000 EUR.

Eshop je veľmi silný na sociálnych médiách – skvelý zákaznícky servis a vynikajúce recenzie sú konkurenčnou výhodou eshopu. Do dnešného dňa bolo investovaných viac ako 550 tis. EUR na rôzne online marketingové aktivity, aby bola značka Therese bližšie k potenciálnym aj existujúcim zákazníkom. Na to spoločnosť využíva zavedené platformy ako Google, Facebook, FAVI, Biano a CJ. V minulosti sa do povedomia eshop dostával aj prostredníctvom offline kanálov ako sú TV reklamy a billboardy.

Hodnota zásob eshopu v čase osciluje, štandardne je hodnota ale v hodnotách 10 až 40 tis. EUR. Do deklarovanej ceny za celý eshop sú zahrnuté zásoby v hodnote 20 tis. EUR v obstarávacích cenách, v prípade, že zásoby budú ku dňu predaja eshopu vyššie alebo nižšie ako uvažovaná hodnota 20 tis. EUR, cena za eshop by sa upravila nahor alebo nadol o rozdiel od tejto hodnoty.

V prípade vážnejšieho záujmu sme ochotní zazdieľať akékoľvek ďalšie potrebné dáta alebo štatistiky z prevádzky eshopu. Majitelia sú ochotní v rámci ceny vo firme pôsobiť ďalšie 3 mesiace a postupne zaučiť nových majiteľov, resp. ich zamestnancov do vedenia eshopu a všetkých činností.

Hmotný majetok

  • skladové zásoby v hodnote 20.000 EUR (v prípade vyššieho stavu skladu sa o rozdiel upraví celková cena eshopu)

Nehmotný majetok

  • komplexné E-shopové riešenia v 7 krajinách (SK, CZ, PL, HU, RO, HR, SI) vrátane hostingu od Websupport
  • domény Therese.sk , Therese.cz,Therese.pl, Therese.hu, Therese.ro, Therese.hr, Therese.si 
  • ďalších 10+ domén pripravených na prípadnú expanziu do ďalších krajín 
  • logo a ochranná známka pre celú EÚ
  • Platobná brána riešená pomocou služeb GoPay, Trustpay a PayPal
  • Sieť dodávateľov (kontakty a prepojenia)
  • Databáza zákazníkov s viac než 20 000 kontaktmi
  • účet na sieti Facebook s 200.000 followermi (SK, CZ, PL, HU, HR, SI, RO), účty na sieti Instagram
  • SAEC certifikát pre therese.sk, APEK certifikát pre therese.cz
  • know-how

Prepojenia:

  • prepojenie na širokú škálu dopravcov (cez walk.cz – možnosť pridať akýchkoľvek nových dopravcov)
  • zabehnuté a komplexné marketingové kampane pre 7 krajín – Google Ads a Facebook ads
  • prepojenia na Ahoj a.s. (platba na tretiny, platba za 30 dní), Analytický tool ROIVENUE, VIVnetworks, Ecomail, Hotjar, GoSMS
  • XML feedy (Heureka, Zboží, Google merchant, eMag, remarketingový feed, arukereso.hu) a správa dátových feedov cez Mergado
  • prepojenia na Google Analytics, Google nákupy, Shopalike (sk, cz, hu), FAVI (SK, CZ, HU, RO, PL, HR), BIANO (SK, CZ, HU, RO), Arukereso.hu, Domodi.pl
  • partnerský účet na ZlavaDna.sk
  • XML export pre účtovný systém – MoneyS3 (použiteľný aj pre iné systémy)

Prenájmy

Kancelárie

  • rozloha: cca 30 m²
  • nájomné: 450,- EUR/mesiac

Prenájom kancelárii nie je súčasťou predaja, nový majiteľ si bude musieť zabezpečiť vlastné priestory po vlastnej ose.

Zamestnanci

  • 2x Administratívny pracovník (administratívna činnosť, FB príspevky, customer support SK, CZ, HU)
  • Zabehnutá renomovaná marketingová agentúra

Majitelia sú pripravení nového majiteľa alebo nových zamestnancov kompletne zaučiť do procesu, aby bola zachovaná kontinuita vedenia eshopu.

Zadlženosť

  • žiadna

Celkové ročné tržby

  • 2019: 827.000,- EUR
  • 2020: 993.000,- EUR
  • 2021: 670.000,- EUR
  • 01-06/2022: 245.000,- EUR

Marketing profit

  • 1-6/2022: 55.000 EUR

Marketing profit rozumieme ako Tržby mínus náklady na tovar mínus marketing.

EBITDA

  • 2019: 30.000,- EUR
  • 2020: 98.000,- EUR
  • 2021: 89.000,- EUR

Ukazovateľ EBITDA rozumieme ako maržu poníženú o súčet všetkých fixných a variabilných nákladov, pred zdanením. Všetky deklarované finančné dáta sa dajú overiť v objednávkovom systéme eshopu, prípadne v nástroji ROIvenue.

Ostatné informácie

  • História: 7 rokov
  • Důvod prodeje: orientácia majiteľov na iné podnikateľské projekty
  • Právna forma: s.r.o.
  • Predmet predaja: predaj podniku
Mám záujem o viac informácií

Ing. Tomáš Šuverík

jednatel spoločnosti

+420 731 788 155
suverik@inbase.cz

V prípade záujmu nám napíšte!