Predmetom predaja je zavedený, medzinárodne pôsobiaci internetový obchod s trendovým nábytkom a doplnkami do domácnosti, pôsobiaci pod značkou Therese. Eshop sa špecializuje hlavne na predaj menšieho nábytku, ako sú toaletné stolíky, šperkovnice, zrkadlá a rôzne typy stojanov. Eshop bol medzi prvými, kto priniesol tento typ produktov na trhy strednej a východnej Európy.
Eshop Therese funguje aktuálne v siedmich krajinách:
Eshop začal s toaletnými stolíkmi ako hlavným produktom, postupne ale majitelia pridávali ďalšie doplnkové kozmetické produkty, ako sú šperkovnice, zrkadlá, doplnky do domácnosti, parfémy atď. Stále existuje veľký potenciál pridávať ďalšie kategórie produktov a využiť veľmi dobre definované publikum obchodu. Produkty eshopu si podnik necháva vyrábať v Ázii, prípadne využíva aj niekoľko dodávateľov v rámci EU. Pre lepšiu zákaznícku skúsenosť drží eshop väčšinu produktov skladom, fyzicky sú skladové zásoby umiestnené v skladoch spoločnosti, ktorá eshopu zabezpečuje fulfillment. Nie je preto potreba mať vlastné skladové priestory.
Eshopy fungujú na systéme CreativeShop od spoločnosti CreativeSites – tento systém kombinuje základný zdieľaný e-commerce systém s mnohými úpravami na mieru. Dizajn a funkcionalita je jedinečná pre Therese a je výsledkom 3+ rokov úprav, funkcií a optimalizácie. Celková investícia do Therese e-shopu už presahuje 35.000 EUR.
Eshop je veľmi silný na sociálnych médiách – skvelý zákaznícky servis a vynikajúce recenzie sú konkurenčnou výhodou eshopu. Do dnešného dňa bolo investovaných viac ako 550 tis. EUR na rôzne online marketingové aktivity, aby bola značka Therese bližšie k potenciálnym aj existujúcim zákazníkom. Na to spoločnosť využíva zavedené platformy ako Google, Facebook, FAVI, Biano a CJ. V minulosti sa do povedomia eshop dostával aj prostredníctvom offline kanálov ako sú TV reklamy a billboardy.
Hodnota zásob eshopu v čase osciluje, štandardne je hodnota ale v hodnotách 10 až 40 tis. EUR. Do deklarovanej ceny za celý eshop sú zahrnuté zásoby v hodnote 20 tis. EUR v obstarávacích cenách, v prípade, že zásoby budú ku dňu predaja eshopu vyššie alebo nižšie ako uvažovaná hodnota 20 tis. EUR, cena za eshop by sa upravila nahor alebo nadol o rozdiel od tejto hodnoty.
V prípade vážnejšieho záujmu sme ochotní zazdieľať akékoľvek ďalšie potrebné dáta alebo štatistiky z prevádzky eshopu. Majitelia sú ochotní v rámci ceny vo firme pôsobiť ďalšie 3 mesiace a postupne zaučiť nových majiteľov, resp. ich zamestnancov do vedenia eshopu a všetkých činností.
Hmotný majetok
Nehmotný majetok
Prepojenia:
PronájmyKanceláriee
Prenájom kancelárii nie je súčasťou predaja, nový majiteľ si bude musieť zabezpečiť vlastné priestory po vlastnej ose. |
Zamestnanci
Majitelia sú pripravení nového majiteľa alebo nových zamestnancov kompletne zaučiť do procesu, aby bola zachovaná kontinuita vedenia eshopu. Zadlženosť
Celkové ročné tržby
Marketing profit
Marketing profit rozumieme ako Tržby mínus náklady na tovar mínus marketing. EBITDA
Ukazovateľ EBITDA rozumieme ako marža mínus súčet všetkých fixných a variabilných nákladov, pred zdanením. Všetky deklarované finančné dáta je možné overiť v objednávkovom systéme eshopu, prípadne v nástroji ROIvenue. Ostatné informácie
|
Společnost InBase s.r.o. vynakládá velké úsilí, aby informace na těchto stránkách byly aktuální a přesné. Přesto společnost nepřebírá odpovědnost za jejich aktuálnost, správnost, úplnost nebo kvalitu. Informace o podniku uvedené v tomto nabídkovém listu jsou zpracované na základě podkladů a informací poskytnutých majitelem nebo majiteli podniku. Za škody materiální či nemateriální povahy, přímo či nepřímo způsobené užitím nebo nepoužitím informací nebo používáním nesprávných či neúplných údajů, není Společnost InBase s.r.o. odpovědná.
Mám zájem o více informací