Predmetom predaja je 100% podiel v spoločnosti zameranej na výrobu špecifických hygienických a menštruačných potrieb pre ženy a inkontinenčnej bielizne pre ženy a mužov. Jedná sa o spoločnosť, ktorá funguje iba druhým rokom, no za ten čas vyvinula svoj vlastný originálny produkt, zabezpečila si jeho výrobu a úspešne ho predáva pod svojím vlastným brandom, chráneným ochrannou známkou v SR av Európe. Značka produktov je už v súčasnosti vo svojej cieľovej skupine známa a povedomie o nej rapídne rastie.
Jadro businessu spoločnosti tvorí výroba a predaj len cca 10 druhov menštruačných potrieb pre ženy. Tieto produkty boli vyvinuté v roku 2021 s ohľadom na špecifické potreby cieľovej skupiny – majitelia sa domnievajú, že sú kvalitnejšie ako výrobky od konkurencie. Vďaka nízkemu počtu druhov produktov je spoločnosť schopná lepšie plánovať výrobu a je potreba relatívne malé skladovacie priestory. Samotnú výrobu menštruačných potrieb pre spoločnosť vykonáva niekoľko šijacích dielní v ČR a jeden väčší výrobca zo zahraničia.
Predaj spoločnosti v súčasnosti prebieha prostredníctvom vlastného prepracovaného eshopu, do ktorého boli investované nemalé prostriedky. Úvodná investícia do projektu v rokoch 2020 až 2022 bola cca 8 mil Sk. Marketingová stratégia je už nastavená a odskúšaná, využíva najmä sociálne siete a affiliate marketing. V pláne pre najbližšie mesiace je začiatok B2B predaja do kamenných predajní. Od začiatku roku 2024 prebieha rozšírenie predaja aj na zahraničné trhy v DE, AT, SK, HU.
Cieľovou skupinou spoločnosti sú ženy vo veku od 12 do 50 rokov. Výhodou je stabilná miera predaja, ktorá nepodlieha sezónnym výkyvom a vďaka tomu sa lepšie riadi a plánuje zamestnanecká kapacita podniku a výroba. Business spoločnosti nepodlieha krízovým obdobiam ako bola pandémia Covidu alebo kríza spojená s vojnou. Trh, na ktorom spoločnosť pôsobí, bude z objektívnych dôvodov veľmi pravdepodobne v najbližších rokoch dynamicky rásť.
Business spoločnosti rýchlo rastie, len za veľmi krátke obdobie (2 roky) sa spoločnosť dokázala od vývoja produktu posunúť k tržbám na úrovni 14 mil. Kč v roku 2023 len z B2C predaja na českom trhu, s očakávaním 30 – 40% rastu obratu v ďalšom roku. Rast bude ďalej akcelerovaný aj vstupom na nové trhy, a tiež využitím marketplace Amazonu a Alzy.
V spoločnosti aktuálne pracujú v priemere 3 zamestnanci. Majiteľ sa v spoločnosti venuje najmä strategickému vedeniu, pričom táto rola mu zaberá dohromady asi 25 hodín/týždeň. Majiteľ podnik predáva z dôvodu sťahovania mimo SR, ale je ochotný vo firme zostať po obmedzenú dobu (cca 1 rok) aj po predaji a zastávať pozíciu konzultanta/manažéra, s cieľom bezproblémového odovzdania firmy.
Súčasťou ceny sú zásoby v obstarávacej hodnote 7,0 mil. Kč, jedná sa o obrátkový tovar v celej výške, nie je problém tento tovar predať.
Hmotný majetok
Nehmotný majetok
Prenájmy
Zamestnanci
Zadlženosť
|
Celkové ročné tržby
Prevádzková EBITDA
Ostatné informácie
|
Spoločnosť InBase s.r.o. vynakladá veľké úsilie, aby informácie na týchto stránkach boli aktuálne a presné. Napriek tomu spoločnosť nepreberá zodpovednosť za ich aktuálnosť, správnosť, úplnosť alebo kvalitu. Informácie o podniku uvedené v tomto ponukovom liste sú spracované na základe podkladov a informácií poskytnutých majiteľom alebo majiteľmi podniku. Za škody materiálnej či nemateriálnej povahy, priamo či nepriamo spôsobené použitím alebo nepoužitím informácií alebo používaním nesprávnych či neúplných údajov, nie je Spoločnosť InBase s.r.o. zodpovedná.
Mám záujem o viac informáciíPo podpise dohody o mlčenlivosti (NDA) vám radi poskytneme podrobnejšie informácie.