Konzultačná spoločnosť zameraná na ekonomické a dotačné poradenstvo

Ústecký kraj, ČR

číslo ponuky: 240032

Fotografia je ilustračná
Cena podniku
Uvedená cena zahrnuje:
  • 100% podíl ve společnosti
  • hmotný majetek v hodnotě 0,8 mil. Kč
Uvedená cena nezahrnuje:
  • pohledávky a závazky společnosti
  • hotovost na účtech společnosti
194 000 € (4 900 000 CZK)
Čistý dlhČistý dlh je ukazovateľ zadlženosti firmy. Je vyjadrený ako aktuálna výška nesplateného dlhu k bankovým inštitúciám. Zahŕňa investičné úvery, prevádzkové úvery, hypotekárne úvery a napr. aj čerpané kontokorentné úvery.
0 €
Ročné tržby Tržby spoločnosti (alebo obrat spoločnosti) vyjadrujú celkový ročný objem výkonov podniku, ktoré podnik získal predajom tovaru a vlastných služieb počas účtovného obdobia. Uvádzame údaj z posledného uzavretého účtovného obdobia.
234 000 €
HistóriaUvádzame, ako dlho už firma pôsobí na trhu. Údaj môže byť približný.
12 rokov
Ročná EBITDA EBITDA je finančný ukazovateľ prevádzkovej výkonnosti podniku. Pri ponukách uvádzame tzv. normalizovanú prevádzkovú EBITD-u, ktorú kalkulujeme ako prevádzkový zisk spoločnosti, očistený o nákladové úroky, odpisy dlhodobého majetku a náklady nesúvisiace s predmetom predaja.
59 000 €
ZamestnanciPočet zamestnancov zamestnaných vo firme na trvalý alebo čiastočný pracovný úväzok ku dňu spracovania ponuky.
4

Základné informácie

Predmetom predaja je 100% podiel v spoločnosti, zameranej na poskytovanie dotačného, ​​ekonomického a marketingového poradenstva. História spoločnosti siaha do roku 2012, kedy bola založená a nadviazala na podnikanie majiteľa a konateľa tejto firmy, ktorý začal v danom odbore podnikať ako SZČO už v roku 2005 v rámci prvých európskych fondov. Dôvodom pre predaj je zámer majiteľa preorientovať sa na inú sféru a odbor podnikania.

Hlavným predmetom činnosti a poslaním spoločnosti je poskytovanie poradenstva súkromným aj štátnym subjektom sa získavaním finančných prostriedkov zo štrukturálnych fondov Európskej Únie. Spoločnosť svojim klientom ponúka komplexný a prvotriedny servis v rámci dotácií (spracovanie dotačného projektu na kľúč), administratívy (spracovanie monitorovacích správ a žiadostí o platbu), výberových konaní (výberové konanie spoločnosť realizuje pre akékoľvek dotačné programy) a marketingu (komplexné marketingové služby). Poradenstvo v oblasti získavania dotácií predstavuje 75% celkovej činnosti spoločnosti, poradenstvo s prípravou podkladov pre výberové konania tvorí cca 15% činnosti a poradenstvo v oblasti administrácie projektov 10% aktivít.

Súbežne sa tiež spoločnosť venuje poradenstvo a projektové činnosti v oblasti predaja, reklamy a marketingu najmä v segmente malých a stredných podnikov. Cieľovú skupinu klientov tvoria firmy (malé, stredné, aj veľké spoločnosti), mestá a obce.

Odborný a profesionálny kolektív zamestnancov dokresľuje poskytované služby na vysokej úrovni. Spoločnosť disponuje dlhoročnými referenciami zo strany zákazníkov v rámci všetkých odborov (municipality, výrobné spoločnosti i spoločnosti poskytujúce služby). Aktuálne spoločnosť zamestnáva 4 zamestnancov (4 x HPP), pričom tím dopĺňajú dvoch spolupracujúcich SZČO. Celý tím je tvorený fundovanými špecialistami, ktorí sú schopní preniesť do projektov svoje profesijné znalosti a zručnosti.

Spoločnosť generovala v rokoch 2021 až 2023 tržby na úrovni 4,50 – 6,00 mil. Kč, EBITDA spoločnosti sa pohybovala v rozmedzí 0,86 – 1,50 mil. Kč, pričom náklady na prácu majiteľa sú už započítané v nákladoch spoločnosti. Spoločnosť aktuálne nevyužíva žiadne bankové financovanie.

Obchodný podiel v spoločnosti je vlastnený jediným spoločníkom, ktorý je aj konateľom spoločnosti. Spoločník toho času v spoločnosti aktívne pôsobí, avšak celý tím je schopný bezproblémovo fungovať aj bez jeho ďalšej účasti na riadení spoločnosti. Majiteľ je ochoten zostať po predaji novému majiteľovi k dispozícii po dobu potrebnú pre bezproblémové odovzdanie firmy a know how spojeného s vedením spoločnosti.

Prehľad finančných výsledkov spoločnosti

 

Hmotný majetok

  • 2x osobný automobil
  • vybavenie kancelárie, výpočtová technika
  • trhová hodnota majetku spoločnosti cca  800 tis. Kč

Nehmotný majetok

  • uzavreté rámcové zmluvy s klientmi v min. hodnote 2,2 mil. Kč bez DPH
  • široké portfólio „živých“ a stále spolupracujúcich klientov z radov obcí a firiem
  • stabilné dlhodobo dodávateľské vzťahy
  • partnerstvo a individuálny prístup ku klientom
  • profesionalita a odbornosť zamestnancov
  • dlhoročné kladné referencie zo strany klientov

Prenájmy

Kancelárie

  • prenájom na dobu neurčitú

Zamestnanci

  • počet zamestnancov: 4
    • 1 x konateľ/majiteľ
    • 1 x projektový manažér
    • 2 x administrátorka projektov 
  • počet spolupracujúcich externistov: 2
    • 1 x projektový manažér
    • 1x manažér výberových konaní

Zadlženosť

  • žiadna

Celkové ročné tržby

  • 2021: 4,9 mil. Kč
  • 2022: 4,5 mil. Kč
  • 2023: 5,9 mil. Kč

Ročná normalizovaná EBITDA

  • 2021: 1,50 mil. Kč
  • 2022: 0,86 mil. Kč
  • 2023: 1,53 mil. Kč

Poznámka: Normalizovaná EBITDA spoločnosti bola vypočítaná ako reálny zisk, ktorý je schopná firma vygenerovať, tj zisk, ktorý je očistený o úroky, odpisy a neštandardné, s hlavnou činnosťou nesúvisiacou náklady (optimalizácia).

Ostatné informácie

  • História: 12 rokov
  • Dôvod predaja: orientácia majiteľa na iný typ podnikania
  • Právna forma: s.r.o.
  • Predmet predaja: 100% podiel v s.r.o., alternatívne je možné ponúknuť aj odkúpenie len zákazníckeho portfólia vrátane zmlúv
Mám záujem o viac informácií

Ing. Tomáš Šuverík

konateľ spoločnosti

+420 731 788 155
suverik@inbase.cz

V prípade záujmu nám napíšte!

Po podpise dohody o mlčenlivosti (NDA) vám radi poskytneme podrobnejšie informácie.