Tento díl navazuje na předchozí části našeho seriálu Jak prodat podnik, kde jsme se dostali až do fáze přípravy transakční dokumentace. Teď se podíváme...
čti dále
Jak prodat firmu správně a s co nejlepším výsledkem? Jak se prodávají firmy v roce 2025? Jednatel společnosti InBase Tomáš Šuverík v rozhovoru pro KomoraPlus...
čti dále
Tohle je článek ze série článků "Jak prodat podnik". V této části si přiblížíme fázi jednání po realizaci Due Diligence ze strany zájemce. Závazná nabídka Poté,...
čti dále
Tohle je článek ze série článků "Jak prodat podnik". V této části si přiblížíme fázi jednání po akceptaci indikativní nabídky ze strany zájemce. Prověrka...
čti dále
Společnosti Patria Corporate Finance a InBase spojily na konci roku 2022 své síly, aby společně nově pokryly segment prodeje a nákupu malých českých...
čti dále
Pre podcast Podnicast sme poskytli rozhovor o predaji malých firiem na Slovensku. Konateľ Tomáš Šuverík v rozhovore hovoril o tom Ako stanoviť cenu...
čti dále
K tejto časti procesu predaja firmy sa dostanete väčšinou za predpokladu, že ste si už prešli nasledujúcimi: stanovili ste si ciele a požadované podmienky...
čti dále
Toto je článok z 12-dielnej série článkov "Ako predať podnik". V tejto časti si priblížime fázu rokovania po predložení ponuky na kúpu firmy zo strany...
čti dále
Často sa stretávame s tým, že naši klienti nerozumejú niektorým výrazom, ktoré sa často používajú vo svete predaja firiem. To je samozrejme pochopiteľné,...
čti dále
V momente, keď už ste rozhodnutí firmu predať, máte pripravenú prezentáciu firmy, je potrebné sa rozhodnúť, akým spôsobom budete hľadať a oslovovať potenciálnych...
čti dále
Táto časť nášho seriálu je posledná, ktorá sa týka prípravy na predaj podniku. Cieľom bude vytvorenie informačných materiálov pre jednoduchú prezentáciu...
čti dále
V tejto časti nášho seriálu "Ako predať podnik" si vysvetlíme, ako správne odhadnúť predajnú cenu firmy. Na výpočet ceny podniku existuje množstvo metód,...
čti dále
Predaj podniku je pomerne zložitý proces s ktorým sa bežný podnikateľ stretáva veľmi zriedka. Zložitosť predaja podniku vyplýva z toho, že si vyžaduje...
čti dále
V tomto článku si niečo povieme o fáze, kedy ste už rozhodnutý svoj podnik predať, máte jasno vo svojich motiváciách aj časovom ohraničení predaja. Pretože...
čti dále
V momente, keď sa rozhodnete, že svoju firmu chcete predať, máte dve možnosti: Buď pristúpite k predaju ihneď, a ponúknete firmu v súčasnom stave a kondícii,...
čti dále
Ak už máte jasno v tom, že chcete firmu predať, tak predtým ako začnete, je dobré sa zamyslieť nad tým, čo vás v priebehu predaja môže čakať. Predaj podniku...
čti dále
V tomto texte sa zameriame na to, čo je motiváciou k predaju vášho biznisu a to, ako motivácia ovplyvňuje načasovanie a...
čti dále
Pred tým, než sa majiteľ podniku rozhodne pre jeho predaj, je dobré položiť si otázku: je môj podnik vhodný na predaj? Inak povedané: bol by niekto ochotný...
čti dále
Martin Šibal založil v deväťdesiatych rokoch v Brne firmu Valosun. Časom sa tento výrobca potravinových doplnkov a kozmetiky rozrastal až dosiahol tržieb...
čti dále
Fungujúce podniky na predaj Napriek tomu, že investovanie do fungujúcich podnikov je už v západných krajinách bežnou praxou takmer pre každého, na našom...
čti dále
Majiteľ, ktorý sa rozhodol predať svoju firmu, má niekoľko možností, ako k samotnému predaju pristúpiť. Každá možnosť má svoje plusy a mínusy. 1. Ponúknutie...
čti dále
Stále viac domácich médií píše o tom, že mnoho podnikateľov, ktorí dosiahli dôchodkový vek, nemá svojho nástupcu a preto musia hľadať iné spôsoby ako...
čti dále