Tohle je článek ze série článků "Jak prodat podnik". V této části si přiblížíme fázi jednání po realizaci Due Diligence ze strany zájemce. Závazná nabídka Poté,...
čti dáleTohle je článek ze série článků "Jak prodat podnik". V této části si přiblížíme fázi jednání po akceptaci indikativní nabídky ze strany zájemce. Prověrka...
čti dáleSpolečnosti Patria Corporate Finance a InBase spojily na konci roku 2022 své síly, aby společně nově pokryly segment prodeje a nákupu malých českých...
čti dálePre podcast Podnicast sme poskytli rozhovor o predaji malých firiem na Slovensku. Konateľ Tomáš Šuverík v rozhovore hovoril o tom Ako stanoviť cenu...
čti dáleK tejto časti procesu predaja firmy sa dostanete väčšinou za predpokladu, že ste si už prešli nasledujúcimi: stanovili ste si ciele a požadované podmienky...
čti dáleToto je článok z 12-dielnej série článkov "Ako predať podnik". V tejto časti si priblížime fázu rokovania po predložení ponuky na kúpu firmy zo strany...
čti dáleČasto sa stretávame s tým, že naši klienti nerozumejú niektorým výrazom, ktoré sa často používajú vo svete predaja firiem. To je samozrejme pochopiteľné,...
čti dáleV momente, keď už ste rozhodnutí firmu predať, máte pripravenú prezentáciu firmy, je potrebné sa rozhodnúť, akým spôsobom budete hľadať a oslovovať potenciálnych...
čti dáleTáto časť nášho seriálu je posledná, ktorá sa týka prípravy na predaj podniku. Cieľom bude vytvorenie informačných materiálov pre jednoduchú prezentáciu...
čti dáleV tejto časti nášho seriálu "Ako predať podnik" si vysvetlíme, ako správne odhadnúť predajnú cenu firmy. Na výpočet ceny podniku existuje množstvo metód,...
čti dálePredaj podniku je pomerne zložitý proces s ktorým sa bežný podnikateľ stretáva veľmi zriedka. Zložitosť predaja podniku vyplýva z toho, že si vyžaduje...
čti dáleDnes mají investoři, hlavně díky decentralizaci ekonomiky, internetu a i nízkým úrokovým sazbám, nepřeberné možnosti, kam investovat. Zajímavou a smysl...
čti dáleV tomto článku si niečo povieme o fáze, kedy ste už rozhodnutý svoj podnik predať, máte jasno vo svojich motiváciách aj časovom ohraničení predaja. Pretože...
čti dáleV momente, keď sa rozhodnete, že svoju firmu chcete predať, máte dve možnosti: Buď pristúpite k predaju ihneď, a ponúknete firmu v súčasnom stave a kondícii,...
čti dáleAk už máte jasno v tom, že chcete firmu predať, tak predtým ako začnete, je dobré sa zamyslieť nad tým, čo vás v priebehu predaja môže čakať. Predaj podniku...
čti dáleV tomto texte sa zameriame na to, čo je motiváciou k predaju vášho biznisu a to, ako motivácia ovplyvňuje načasovanie a...
čti dálePred tým, než sa majiteľ podniku rozhodne pre jeho predaj, je dobré položiť si otázku: je môj podnik vhodný na predaj? Inak povedané: bol by niekto ochotný...
čti dáleMartin Šibal založil v deväťdesiatych rokoch v Brne firmu Valosun. Časom sa tento výrobca potravinových doplnkov a kozmetiky rozrastal až dosiahol tržieb...
čti dáleFungujúce podniky na predaj Napriek tomu, že investovanie do fungujúcich podnikov je už v západných krajinách bežnou praxou takmer pre každého, na našom...
čti dáleMajiteľ, ktorý sa rozhodol predať svoju firmu, má niekoľko možností, ako k samotnému predaju pristúpiť. Každá možnosť má svoje plusy a mínusy. 1. Ponúknutie...
čti dáleStále viac domácich médií píše o tom, že mnoho podnikateľov, ktorí dosiahli dôchodkový vek, nemá svojho nástupcu a preto musia hľadať iné spôsoby ako...
čti dále